REHAkompleks

Rehabilitacja

Najbardziej kompleksowy ośrodek leczenia i rehabilitacji narządu ruchu w województwie lubuskim

REHABILITACJA ORTOPEDYCZNA

To rehabilitacja zajmująca się powrotem do sprawności po urazach w obrębie narządu ruchu (skręcenia, zwichnięcia, złamania , przeciążenia mięśniowe), operacjach stawów (np. rekonstrukcji więzadeł ACL, PCL i innych, szyciu stożka rotatorów, szyciu łąkotek), ale również profilaktyka przed przeciążeniami i bólami kręgosłupa, bólami stawów.

REHABILITACJA STOMATOLOGICZNA

Rehabilitacja stomatologiczna to kompleksowe działania lecznicze i terapeutyczne realizowane w obrębie stawów skroniowo-żuchwowych, mięśni narządu żucia oraz powiązanych z nimi narządów jamy ustnej i twarzoczaszki. Rehabilitacja stomatologiczna ma na celu przywrócenie prawidłowej ruchomości stawu, ograniczenie lub zlikwidowanie napięć, bólu tarcia oraz trzasków. Fizjoterapia stomatologiczna powinna być zastosowana zawsze wtedy, gdy pojawiają się dolegliwości i zaburzenia czynności narządu żucia. O schorzeniu mogą świadczyć takie objawy jak: ból zębów, żuchwy, szczęki, jamy ustnej, twarzy lub głowy, przeskakiwanie w obrębie stawów skroniowo-żuchwowych, problemy z przełykaniem, żuciem, ziewaniem, otwieraniem i zamykaniem ust, szumy oraz przytykanie w uszach, starcie zębów, stany po operacjach w obrębie narządu żucia.

REHABILITACJA UROGINEKOLOGICZNA

Fizjoterapia uroginekologiczna polega przede wszystkim na przywróceniu równowagi mięśniowo-powięziowej, prawidłowej funkcji narządów w obszarze miednicy mniejszej, w odniesieniu do całego ciała. Schorzenia leczone za pomocą fizjoterapii uroginekologicznej to m.in.: wysiłkowe nietrzymanie moczu, trudności w oddawaniu moczu, uczucie częstego parcia na mocz, bóle okolic intymnych i w obrębie miednicy, ból podczas stosunku, bolesne miesiączki, ból kości ogonowej, obniżenie narządów rodnych, brak satysfakcji seksualnej, stany po zabiegach ginekologicznych.

Drezdenko

ul. Poniatowskiego 1A